سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی:

راه اندازی ۳۱ میز ارتباطات مردمی در مشهد+فیلم

استاندار خراسان رضوی گفت: در آستانه سفر رئیس جمهور به این استان ۳۱ میز ارتباطات مردمی با حضور نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های اجرایی در مشهد راه‌اندازی شده است.

یعقوبعلی نظری گفت: شهروندان می‌توانند امروز و فردا از ساعت هشت صبح تا ۱۸ به دستگاه‌های مرتبط با موضوعاتی که در نظر دارند مراجعه کنند.

او گفت: آموزش و پرورش، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، اداره کل ستاد خبری اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی از جمله این ادارات است.

استاندار خراسان رضوی گفت: سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل تعزیرات، اداره کل تامین اجتماعی، نیرو‌های مسلح، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، سازمان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه فردوسی مشهد، اداره کل فرهنگ و ارشاد، شهرداری مشهد، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و شرکت گاز استان از دیگر دستگاه‌هایی هستند که میز ارتباطات مردمی در آن‌ها مستقر شده است.

نظری گفت: در مجموعه فرهنگی ورزشی آب منطقه‌ای واقع در بلوار پیروزی و همچنین ادارات کل ورزش و جوانان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، محیط زیست، استاندارد، فرمانداری مشهد، جمعیت هلال احمر هم میز ارتباطات مردمی مستقر شده است.

شهروندان می‌توانند در خصوص مسایل مربوط به صندوق کارآفرینی امید و بانک مرکزی، امور اقتصاد و دارایی به مرکز واکسیناسیون ساختمان مشهد مال در بلوار سجاد و برای طرح مسائل مربوط به کمیته امداد نیز به مجتمع دستجردی واقع در خیابان جهاد مراجعه کنند.

رئیس جمهور بعد از ظهر امروز در قالب هجدهمین سفر استانی هیئت دولت و نخستین سفر در سال "تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" به منظور بررسی اولویت‌های توسعه استان و رفع مشکلات مردم به خراسان رضوی، سفر می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.