سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت ترافیکی برای خودرو‌های سنگین در جاده‌های اصفهان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اعمال محدودیت ترافیکی برای خودرو‌های سنگین در روز‌های ۱۳ و ۱۴ فروردین ماه خبر داد.

سرهنگ اصغر زارع گفت: به منظور روان‌سازی تردد خودرو‌ها در موج دوم بازگشت مسافران نوروزی تمهیدات ویژه‌ای پیش بینی شده که از آن جمله می‌توان به محدودیت ترافیکی برای خودرو‌های سنگین اشاره کرد.

او گفت: براین اساس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثناء حاملان مواد سوختی، بهداشتی، کالا‌های اساسی و دارای مجوز در تاریخ ۱۳ فروردین در جاده‌های اصلی استان ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان می گوید: همچنین ورود و تردد کلیه خورو‌های ترانزیتی از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه ۱۱ فروردین ماه تا ساعات ۷ صبح روز یکشنبه ۱۴ فروردین ممنوع است ضمن اینکه خودرو‌های مذکور در سایر ایام طرح نوروزی صرفاً در ساعات روز مجاز به تردد بوده و درساعات شب ملزم به توقف در محل ایمن بین راهی هستند.

به گفته سرهنگ زارع، حمل و نقل محصولات ترافیکی هم که از قبل پروانه عبور اخذ کردند در تمامی راه‌های اصلی برونشهری استان از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۱۲ فروردین تا ساعات ۷ صبح روز دوشنبه ۱۵ فروردین ماه ممنوع است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.