سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۹ فقره سرقت در نهاوند

سرپرست انتظامی نهاوند از کشف ۱۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ درویشی گفت: یکی از اولویت‌های اجرایی مستمر و مهم پلیس که به صورت ویژه در دستور کار یگان‌های اجرایی قرار دارد اجرای طرح ضربتی مبارزه با سرقت است.

او گفت: در این راستا، یگان‌های انتظامی شهرستان نهاوند پس از تدوین طرح جامع ایام نوروز، نسبت به اجرایی کردن این طرح از جمله استقرار گشت‌های ثابت در محلات و مسیرهای از قبل تعیین شده و همچنین فعال کردن گشت‌های عادی و مضاعف اقدام و گشت انتظامی و فعال پاسگاه انتظامی دهفول، ۲ سارق را هنگام سرقت سیم برق در اطراف یکی از روستاهای حوزه استحفاظی دستگیر کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان نهاوند گفت: در بازرسی از متهمان و خودروی آنها، یک صد متر سیم برق و مقادیری تجهیزات و اقلام سرقت کشف شد.

سرهنگ درویشی گفت: متهمان در بازجویی‌های فنی، به ۱۹ فقره سرقت سیم برق اعتراف و در خصوص شیوه و شگرد سرقت‌ها اذعان داشتند که در ساعات پایانی و خلوت شب با خودروی سواری از طریق یکی از محورهای مواصلاتی وارد شهرستان شده و پس از پرسه زنی در مکان‌های خلوت با استفاده از تجهیزات سرقت، سیم‌های برق را قطع و در یکی از استان‌های همجوار می‌فروختند.

  • سرپرست انتظامی شهرستان نهاوند از شهروندان درخواست کرد: همواره نسبت به تردد افراد ناشناس در محلات و روستاهای محل زندگی خود دقت نظر داشته و در صورت مشاهده افراد ناشناس و ترددهای مشکوک، بلافاصله موضوع را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.