سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یمنی ها پهپاد جاسوسی ساخت آمریکا را شکار کردند

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از سرنگونی یک فروند هواپیمای جاسوسی ساخت آمریکا در حریم هوایی یمن خبر داد.

یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در حساب کاربری توییتر خود نوشت: «پدافند هوایی کشورمان به لطف خداوند متعال توانست یک فروند هواپیمای جاسوسی «اسکن ایگل» ساخت آمریکا را در حین انجام اقدامات خصمانه ظهر امروز در حریم هوایی استان مارب با سلاح مناسب سرنگون کند.»

رسانه‌های یمنی هچنین از دو حمله تجاوزکارانه عربستان با هواپیما‌های آمریکایی به منطقه الیَتمه و الشعف در استان الجوف خبر دادند.

این حمله در حالی صورت می‌گیرد که مهدی المشاط، رئیس شورای عالی یمن روز شنبه تایید کرد یمن تا سه روز هیچ حمله موشکی، پهپادی، زمینی، دریایی و هوایی علیه عربستان انجام نخواهد داد و در این سه روز آتش‌بس برقرار خواهد شد.

روز جمعه بود که یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن با اعلام حملات موشکی و پهپادی به شماری از تأسیسات نفتی شرکت آرامکو و شمار دیگری از اهداف مهم در ریاض، جده، جیزان، نجران، خمیس مشیط در عسیر، اب‌ها و ظهران بر عزم و تصمیم نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن برای مقابله با جنایات ائتلاف سعودی به یمن تأکید کرد.

به گفته او نیرو‌های یمنی شب گذشته «عملیات شکستن محاصره -۳» را در عمق خاک عربستان و در پاسخ به ادامه محاصره کشور و نیز آغاز هشتمین سال پایداری مردم با شلیک تعدادی از موشک‌های بالستیک و بالدار و پهپاد اجرا کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۵۴ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
یمنی ها نون ندارند بخورند.
ناشناس
۰۱:۳۸ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
تا ۳ سال پیش از این خبرا نبود. خدا قوت به شما و کسانی که حمایت می کنند ازتون