سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعداد پایگاه‌های امدادی اورژانس استان همدان بالاتر از میانگین کشوری

رئیس اورژانس پیش بیمارستانیاستان همدان گفت: شمار پایگاه‌های امدادی اورژانس این استان بالاتر از میانگین کشوری است و تمامی جاده اصلی این استان زیر پوشش اورژانس جاده‌ای قرار دارد.

محمدرضا شکوهی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: میانگین کشوری پایگاه‌های اورژانس هر ۴۰ کیلومتر یک پایگاه است در حالیکه این رقم در استان همدان به ازای هر ۳۰ کیلومتر یک پایگاه امداد جاده‌ای است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان  افزود: هم اکنون  ۶۵ پایگاه اورژانس استان شامل ۲۴ پایگاه شهری و ۴۰ پایگاه جاده‌ای به همراه یک پایگاه امداد هوایی در طرح نوروزی به مسافران و شهروندان خدمت رسانی می‌کنند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: بیش از ۱۰ هزار تماس تا روز گذشته با سامانه ۱۱۵ اورژانس برقرار شده که از این میزان تماس ۲ هزار و ۸۰۰ مورد منجر به انجام ماموریت شده است.

شکوهی می گوید: تیم‌های اورژانس ۲۵۴ ماموریت ترافیکی برای انتقال ۶۱۱ مصدوم سوانح رانندگی به مراکز درمانی این استان انجام دادند که چهار نفر از آن‌ها حین انتقال جان خود را از دست دادند.

او گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۵۴ مصدوم سوانح رانندگی توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند که نسبت به زمان مشابه سال گذشته که ۲۱ نفر بود بیش از ۲ برابر افزایش داشته است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان مهمترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته را واژگونی سواری پراید در جاده شیرین سو کبودرآهنگ به سمت زنجان با ۶ مصدوم و برخورد سواری سمند با تیربرق در بلوار آیت الله نجفی شهر همدان با پنج مصدوم دانست.

۶۱۱ نفر از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز هشتم فروردین امسال در سوانح رانندگی مصدوم و توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند در حالیکه این رقم در مدت زمان مشابه سال گذشته ۱۵۰ نفر بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.