سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۸۱ درصدی تردد در راههای استان اصفهان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: طی روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا هشتم فروردین امسال، میزان تردد در راههای استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۸۱ درصد رشد داشته است.

محمدعلی صلواتی گفت: طی روز‌های ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا هشتم فروردین امسال، ۲۰ میلیون و ۷۲ هزار و ۹۳۸ تردد در راه‌های استان ثبت شده که میزان تردد‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۸۱ درصد رشد داشته است.

کل تردد در راه‌های استان از مجموع ۱۴۰ دستگاه ترددشمار ثبت شده است.

به گفته او در این مدت، آمار خودرو‌های ورودی به محور‌های استان یک میلیون و ۵۹۶ هزار و ۶۴۴ خودرو بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۳ درصد افزایش داشته است.

طی این مدت تعداد وسیله نقلیه خروجی از راه‌های استان یک میلیون و ۵۹۹ هزار و ۶۱۶ بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۸ درصد رشد داشته است.

صلواتی می‌گوید از ابتدای ستاد نوروزی تاکنون ۱۴.۶ درصد تردد پلاک‌های غیربومی در محور‌های استان مربوط به قم، ۱۲.۸ درصد مربوط به تهران، ۸.۳ درصد مربوط به فارس، ۵.۹ درصد مربوط به خراسان رضوی و بقیه مربوط به سایر استان‌ها است.

در این مدت ۱۶۰ هزار مسافر با ناوگان اتوبوس از مبدا اصفهان به سایر استان‌ها جابجا شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۰ درصد افزایش داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت:محور اصفهان-بهارستان و بالعکس، اصفهان- آزادراه اصفهان-زرین‌شهر (فلاورجان) و بالعکس، آزادراه قم-کاشان، محور اصفهان-شهرضا، آزادراه کاشان-نطنز، اصفهان- زرین‌شهر (فولادشهر) پرترددترین محور‌های استان هستند.


صلواتی همچنین معتقد است میزان ماندگاری خودرو‌های غیربومی در استان از ابتدای ستاد نوروزی ۱۴۰۱ تا هشتم فروردین، بین یک تا دو روز ۱۷ درصد، بین دو تا سه روز ۱۱ درصد، بین سه تا چهار روز ۸ درصد، بین چهار تا پنج روز ۶ درصد و بین پنج تا شش روز ۵ درصد، بین شش تا هفت روز ۴ درصد و همچنین بین یک تا دو هفته ۱۳ درصد بوده است.


منبع:ایسنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.