سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهنمایی ۲۵ هزار مسافر در ایستگاه‌های نوروزی هلال احمر فارس

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر فارس گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی سازمان جوانان در این استان به ۲۵ هزار و ۱۴۴ مسافر خدمات راهنمایی مسافران ارائه شده است.

غلامحسین تجلی به اجرای ۲۰ روزه طرح نوروزی در این استان اشاره و گفت: این طرح از ۲۵ اسفندماه سال گذشته آغاز و تا کنون به ۲۵ هزار و ۱۴۴ مسافر خدمات راهنمایی مسافرین و به ۱۶ هزار و ۳۷۸ تن نیز اطلاع رسانی و آموزش کرونا ارائه شده است.

او گفت: تعداد ۱۰ پست ثابت و ۲ گروه سیار اعضای جوانان هلال احمر در این طرح فعالیت دارند و در این مدت تعداد ۱۶ هزار و ۴۸۷ نفر از اطلاع رسانی در رابطه با نقاط حادثه خیز و ۱۲ هزار و ۹۳۷ نفر نیز از آموزش‌های مهارت ترافیکی بهره‌مند شده اند.

تجلی گفت: از ابتدای اجرای طرح ۱۰ هزار و ۲۲۴ مسافر به یادواره رفیق خوشبخت ما و پویش چلچراغ دعوت شدند و در راستای اجرای طرح خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی ۱۳ هزار و ۸۴ کودک از خدمات فضای دوستدار کودک بهره‌مند و ۲ هزار و ۶۸۶ نفر نیز به خیمه‌های نماز مراجعه داشته اند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر فارس گفت: در این مدت، جوانان ۶۶۳ آموزش مهارت‌های امداد و کمک‌های اولیه دریافت کردند و یک هزار و ۴۵۶ سنجش فشار خون نیز به مسافرین ارائه شد.

او گفت: تا کنون ۱۹ هزار و ۵۵۴ اقلام فرهنگی به مسافرین ارائه شده است و در راستای اجرای این طرح ۱۱ هزار و ۳۸۸ تن به پویش بهرفت (بهبود رفتار‌های ترافیکی) پیوستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.