سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد

کشف بیش از ۶۲۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ایلام طی سال گذشته

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با تلاش پلیس استان در سال گذشته، ۶۲۱ کیلو و ۳۳۶ گرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

به گفته سردار دلاور القاصی مهر ، در راستای مبارزه بی امان با سوداگران و فروشندگان مواد مخدر، پلیس مبارزه با مواد مخدر تاکنون اقدام به اجرای طرح‌های مختلف کرده است.

او گفت: در سال گذشته اجرای ۴۹۰ طرح مقابله‌ای، ۶۱ مرحله طرح کنترل محور‌های مواصلاتی، ۱۹۹ مرحله طرح تشدید با خرده فروشان مواد مخدر،۱۸۷ مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده و ۴۳ مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان به انجام رسیده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در اجرای این طرح‌ها، ۶۲۱ کیلو ۳۳۶ گرم انواع مواد مخدر کشف، یک هزار و ۵۶۳ نفر فروشنده مواد مخدر دستگیر، ۲۶۵ نفر معتاد متجاهر جمع آوری و به مراکز بازپروری تحویل داده شدند.

او به دیگر نتایج اجرای این طرح‌ها اشاره کرد و گفت: در سال گذشته ۱۰۵ هزار و ۹۰۶ عدد انواع قرص غیرمجاز و ۲۳ هزار و ۱۱۱ سی سی شربت متادون، ۲۷۲ دستگاه انواع خودرو و ۲۹ قبضه انواع سلاح‌های غیر مجاز نیز از عاملان فروش مواد مخدر کشف شده است.

او گفت: میزان کشفیات مواد مخدر در سال گذشته ۶۱ درصد افزایش داشته و دستگیری فروشندگان مواد مخدر ۹۷۶ نفر بوده که در همین بازه زمانی ۸۷ درصد افزایش داشته است.

او گفت: اعتیاد و مواد مخدر زمینه ساز بسیاری از جرایم و آسیب‌های دیگر بوده، لذا پلیس قاطعانه با سوداگران مرگ مقابله خواهد کرد و در این راه نیازمند همکاری خوب مردم و مسوولان استان برای ریشه کنی این بلای خانمان سوز در سطح جامعه هستیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.