سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای ۲۵ فقره جهیزیه به مددجویان کامیارانی

۲۵ فقره جهیزیه ۴۰ میلیون تومانی به دختران نوعروس تحت حمایت کمیته امداد کامیاران اهدا شد.

 علیرضا خوشبخت رئیس کمیته امداد شهرستان کامیاران در مراسم اهدای جهیزیه به دختران نوعروس تحت حمایت این نهاد که باحضور فرشادان نماینده شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: ارزش ریالی هرفقره جهیزیه در حدود ۴۰ میلیون تومان است ودر مجموع یک میلیاردتومان برای این تعداد جهیزیه هزینه شده است.

 

او گفت: در جهت ترویج سنت حسنه ازدواج در سال ۱۴۰۰ تعداد ۱۴۴ فقره جهیزیه بااعتبار پنج میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان برای نوعروسان تحت حمایت و ۵۳ مورد هدیه ازدواج  ۱۰میلیون تومانی نیز به پسران تحت حمایت پرداخت شده است.

به گفته خوشبخت جهیزیه اهداشده در قالب پنج قلم کالای اساسی شامل: یخچال، لباسشویی، تلویزیون، اجاق گاز وجاروبرقی است و با اولویت نوعروسان خانواده ایتام و مناطق روستایی اهداء شده است.

 

فرشادان نماینده مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از خدمات کمیته امداد به نیازمندان به خصوص در بحث توانمند کردن مددجویان گفت: توانمند کردن مددجویان منجر به کاهش جامعه تحت حمایت کمیته امداد خواهد شد.

نماینده شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس و در برنامه بودجه امسال هم قوانینی در جهت حمایت از نیازمندان به خصوص در بحث افزایش مستمری و افزایش سرانه تسهیلات اشتغال تصویب شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.