سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان رضوی:

امکانات بازگشت زائران به مقاصد خود فراهم شده است

استاندار خراسان رضوی گفت: در پایان تعطیلات با ازدحام زائران و مسافران نوروزی برای برگشت به مقاصد خود مواجه هستیم که امکانات لازم برای آن‌ها فراهم شده است.

یعقوبعلی نظری در حاشیه بازدید از پایانه مسافربری امام رضا (ع) مشهد گفت: تمام سعی ما بر این است که مسافران و زائران با کمترین مشکل مواجه شوند و به سلامتی و سهولت به مقاصد خود باز گردند که مسئولان باید در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

طبق اعلام استانداری خراسان رضوی از ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ تاکنون حدود ۶ میلیون زائر و گردشگر به این استان سفر کرده‌اند و مطابق آمار سال‌های گذشته حدود ۱۵ درصد مسافران مشهد در ایام نوروز ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای، ریلی و هوایی را برای سفر به این کلانشهر انتخاب می‌کنند.

استاندار خراسان رضوی گفت: با تلاش‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته بین دستگاه‌های مختلف پیش‌بینی‌هایی لازم برای بازگشت مسافران اندیشیده شده است.

او گفت: در نوروز امسال شهرداری مشهد و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی، وظایف خود را به نحوه مطلوبی انجام دادند.

پیش از این قرارگاه خدمات سفر مشهد شمار ناوگان اتوبوس اضافی در روز‌های پایانی نوروز امسال، روزانه ۵۰۰ دستگاه اعلام کرده بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.