سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت کشتی‌گیران قم به تیم ملی نوجوانان

کشتی‌گیران استان قم از سوی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران برای حضور در رقابت‌های برون‌مرزی به اردوی این تیم دعوت شدند.

 از روز سه‌شنبه هفدهم فروردین ماه و در شهر سیرجان اردوی جدید آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران آغاز می‌شود و کشتی‌گیران مستعد و آینده‌دار استان قم در کنار فرنگی‌کاران سایر استان‌ها برای به دست آوردن دوبنده تیم ملی در مسابقات برون‌مرزی امسال تلاش می‌کنند.

این اردو در اوزان ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم تشکیل می‌شود و از استان قم محمدجواد ابوطالبی در وزن ۴۸ کیلوگرم و امیراحسان شکرپور در وزن ۵۱ کیلوگرم به این اردو می‌روند تا در ادامه روند پیشرفت‌های کشتی قم در جمع نفرات اعزامی به پیکار‌های آسیایی و جهانی قرار بگیرند.

در وزن ۴۸ کیلوگرم محمدجواد ابوطالبی از قم برای به دست آوردن دوبنده تیم ملی با علی احمدی‌وفا از خوزستان، امیرحسین سارانی از سیستان و بلوچستان و طا‌ها پورصفری از تهران رقابت کند، در حالی که رقبای امیراحسان شکرپور دیگر نماینده قم در وزن ۵۱ کیلوگرم نفراتی همچون محمدرضا غلامی از فارس، طا‌ها باقری، آرتین لفوتی از مازندران و امیرعلی حیدری از توابع تهران هستند.

هدایت تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران را محسن سوریان بر عهده دارد و مربیانی از استان‌های خوزستان، تهران، مازندران، سیستان و بلوچستان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد نیز به کادر فنی دعوت شده‌اند و این اردو در مجموعه ورزشی شهید سلیمانی سیرجان تشکیل می‌شود.

برچسب ها: کشتی ، اردوی تیم ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.