سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمایه‌گذاری خارجی مورد حمایت قرار می‌گیرد

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و دارایی با اشاره به این که سرمایه‌گذاری خارجی مورد حمایت قرار می‌گیرد گفت: امنیت سرمایه‌گذاری و رفع موانع به همراه بهبود فضای کسب و کار از پیش شرط‌های توسعه سرمایه گذاری خارجی در کشور است.

ذبیح الله سلمانی روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید اقتصاد و دارایی قم، با اشاره به شعار سال و ارتباط آن با وزارت اقتصاد و داریی، گفت: رفع موانع تولید، تامین مالی و کاهش مالیات تولید از برنامه‌های این وزارتخانه در جهت تحقق شعار سال است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و دارایی  گفت: تدوین برنامه راهبردی وزارت اقتصاد و دارایی برای سال ۱۴۰۱ در دستور کار قرار گرفته و به زودی نهایی خواهد شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۱ را سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری کردند.

او گفت: رویکرد وزارت اقتصاد و دارایی بر سهولت در صدور مجوز‌های سرمایه گذاری و تشدید نظارت بعد از صدور مجوز‌ها با هدف افزایش درآمد و نرخ اشتغال کشور است.

معاون وزیر اقتصاد با تاکید بر ضرورت روحیه جهادی مدیران برای پیشبرد اهداف اقتصادی و توسعه کشور، گفت: تغییر و جابه جایی از لوازم و ویژگی‌های مدیریت است و مدیران باید از فرصت کوتاه خدمت به مردم بیشترین استفاده را کنند.

سلمانی با اشاره اهمیت مدیریت در ساختار اداری کشور گفت: یک مدیر زمانی می‌تواند ادعا کند مدیر موفقی است که زندگی اداری و شخصی را برای کارمندان خود راحت‌تر و دلپذیرتر نماید.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و دارایی با بیان اینکه معیشت و سفره مردم طی سال‌های اخیر به دلیل ضعف در مدیریت در کنار تحریم‌های اعمال شده خارجی دچار تنگی شده است،گفت: تلاش می‌شود بخشی از این مشکلات برطرف شود.

در این آیین مهدی فراهانی به عنوان مدیرکل جدید امور اقتصاد و دارایی استان قم معارفه شد. عادل علی پور از مهرماه سال ۹۵ به عنوان مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان قم فعالیت داشت که بتازگی به عنوان مدیرکل منابع انسانی و رفاه سازمان امور مالیاتی کشور منصوب شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.