سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گاف تیم ملی فوتبال آمریکا/ جشن برای صعود احتمالی به جام جهانی!

در حالی که صعود تیم ملی فوتبال آمریکا به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قطعی نشده، اعضای این تیم بعد از پیروزی مقابل پاناما جشن صعود گرفتند.

بامداد امروز در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در آمریکای شمالی و مرکزی تیم ملی فوتبال آمریکا موفق شد با نتیجه ۵ بر یک پاناما را مغلوب کند.

در دیگر دیدار این گروه نیز کانادا با نتیجه ۴ بر صفر جامائیکا را شکست داد و ۲۸ امتیازی شد تا به جام جهانی صعود کند. آمریکایی‌ها که با ۲۵ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارند پس از پیروزی مقابل پاناما صعود به جام جهانی را جشن گرفتند، در حالی که هنوز صعود این تیم به جام جهانی قطعی نشده است.

آمریکا در آخرین دیدار خود میهمان کاستاریکا است و اگر با اختلاف ۶ گل شکست بخورد راهی پلی آف خواهد شد.


بیشتر بخوانید


کرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا در کنفرانس خبری پس از بازی در خصوص جشن بازیکنان این تیم گفت: گام بزرگی به سوی راهیابی به جام جهانی برداشتیم و برخلاف بنر در دست بازیکنانم هنوز صعودمان به جام جهانی قطعی نشده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ali
۱۳:۴۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
شاهرخ جان چطوری به این نتیجه رسیدی کارشناس فوتبالشم نمیتونه الان پیش بینی کنه برزیل قهرمان یا ارژانتین یا المان بعد اون وقت شما میگی امریکا قهرمان جهان میشه به عنوان لطیفه پذیرفته میشه مرسی که به فکر خندوندن هم وطنات هستی پایدار باشی
شاهرخ
۰۰:۲۳ ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
آمریکا نه تنها بازی بعدی را با 6 گل خاهد برد! بلکه امسال قهرمان جهان خاهد شد! بدون هیچ شکی .