سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشارکت پرشور داوطلبان هلال احمر در طرح‌های نوروزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از مشارکت پرشور داوطلبان این جمعیت در اجرای طرح‌های نوروزی خبر داد.

غلامعلی فخاری گفت: داوطلبان عضو جمعیت هلال احمر مازندران امسال نیز همانند گذشته به عنوان حامیان بدون چشمداشت و بی توقع طرح‌های نوروزی هلال احمر وارد عمل شدند و تا کنون خدمات چشمگیری را ارائه کرده اند.

بیش از ۷ هزار ساعت خدمت داوطلبی توسط ۸۳۶ نفر داوطلب و خیر عضو جمعیت هلال احمر مازندران در فرایند اجرای طرح نوروزی ثبت شده است.

به گفته فخاری در نوروز امسال داوطلبان هلال احمراستان در ۳ حوزه، مشارکتی پرشور دارند که طرح پویش ملی هلال رحمت یکی از مهمترین حوزه‌های مشارکت داوطلبان نیک اندیش هلال احمر استان است.

او می‌گوید:در قالب این طرح ۱۲۲۱ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵ میلیون ریال تاکنون تهیه و در میان جامعه هدف و اقشار نیازمند توزیع شده است.

به گفته فخاری مشارکت در اجرای طرح خدمات بشردوستانه که توسط جوانان در حال اجرا می‌باشد از دیگر حوزه‌های مشارکت داوطلبان هلال احمر استان است که تاکنون بیش از ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال خدمات داوطلبانه در این حوزه انجام شده است.

او می‌گوید: مشارکت در اجرای طرح امداد و نجات نوروزی سومین حوزه هم افزایی داوطلبان است که تاکنون بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خدمت داوطلبانه در این حوزه به ثبت رسیده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.