سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دارنده ۴ مدال طلای جهان: حساب کشتی از سایر رشته‌ها جدا است

ابراهیم جوادی پیشکسوت کشتی کشورمان معتقد است چون مردم از کشتی توقع مدال آوری دارند حساب این ورزشی ملی از سایر رشته‌ها جدا است.

ابراهیم جوادی دارنده مدال برنز المپیک و چهار مدال طلای کشتی آزاد جهان با بیان اینکه کشتی ایران در سال جدید کار سختی را پیش رو خواهد داشت، گفت: حساب کشتی با رشته‌های دیگر جدا است، چراکه مردم همواره از کشتی به عنوان ورزش اول و ملی توقع موفقیت و کسب مدال را دارند و به همین دلیل نیز امیدوارم در میادین آسیایی و جهانی پیش رو پرچم کشتی مثل دوره‌های قبلی بالا باشد و بچه‌ها در این مسابقات بدرخشند.

مسابقات کشتی بزرگسالان قهرمانی جهان در روز‌های ۱۹ تا ۲۷ شهریورماه در شهر بلگراد صربستان انجام می‌شود و رقابت‌های کشتی بازی‌های آسیایی هانگژو چین نیز طی روز‌های ۳۰ شهریور تا ۲ مهرماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

جوادی گفت: به طور حتم رقابت‌های جهانی امسال با مسابقات سال قبل متفاوت است چرا که تمامی مدعیان با توان و نیروی مضاعف پای به میدان می‌گذارند. ضمن اینکه نباید فراموش کنیم فاصله کم بازی‌های آسیایی و رقابت‌های جهانی ممکن است بر عملکرد کاروان اعزامی تأثیر گذار باشد هر چند اعتقاد دارم با برنامه ریزی دقیق می‌توان در هر ۲ میدان حضور موفقی داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.