سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دو لندینگ‌کرافت در بندر پهل برخورد کردند

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه سازمان منطقه آزاد قشم از برخورد دو شناور لندینگ‌کرافت در بندر پهل خبر داد.

علی گلی‌امینی در تشریح جزییات این خبر گفت: در این حادثه خطای انسانی دخیل بوده و مدیریت خوبی در جداسازی لندینگ کرافت از اسکله صورت نگرفته و لندینگ‌کرافت با درب باز حرکت کرده است.

وی گفت: درب ورودی لندینگ‌کرافت به قسمت عرشه دیواره نگه‌دارنده شناور مجاور برخورد کرده و یک دستگاه خودروی سراتو یک میلیارد ریالی خسارت دیده که ۳۰۰ میلیون ریال از طرف لندینگ‌کرافت و مابقی از طریق بیمه پرداخت شده است.

وی گفت: تمامی مسافران و گردشگران و خودرو‌ها از زمان ورود به بنادر مشمول بیمه‌های خسارت و مسوولیت و حوادث قرار می‌گیرند و درصورت بروز حادثه خسارت جبران خواهد شد.

گلی‌امینی گفت: مدیریت دریایی به عهده سازمان بنادر و دریانوردی است و هم اکنون با انجام تعمیرات و اجازه اداره بنادر و دریانوردی قشم این شناور‌ها دوباره مشغول به فعالیت هستند.

به گفته گل‌امینی هم اکنون ۳۳ فروند شناور در مسیر دریایی لافت- پهل در حال جابجایی خودروی گردشگران هستند و در بندر لافت امکان پهلوگیری همزمان ۱۳ لندینگ‌کرافت وجود دارد.

مسیردریایی بنادر لافت - پهل یکی از پرترددترین مسیر‌های دریایی کشور است و از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ تا ۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ نزدیک به نیم میلیون نفر گردشگر و ۱۱۰ هزار خودرو از طریق این مسیر وارد جزیره قشم شدند.

برچسب ها: لندیگراف ، تصادف ، قشم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.