سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

اعتبارات عمرانی کشور به ۱۸۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافت

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از اعتبار عمرانی کشور به ارزش ۱۸۰ هزار میلیارد تومان خبرداد.

محمد صفایی دلوئی  روز یکشنبه در جلسه شورای اداری گناباد گفت: میزان اعتبارات عمرانی کشور در لایحه بودجه امسال به ۱۸۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

او گفت: با توجه به افزایش اعتبارات اختصاصی بخش عمران کشور، اگر حداقل یک درصد از این بودجه به گناباد اختصاص یابد، نقش قابل توجهی در عمران منطقه دارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر بروکراسی‌های طولانی اداری برای اخذ موافقت اصولی و انجام فعالیت‌های اقتصادی از مشکلات مهم در فرآیند تولید است و ۱۸ ماه زمان برای اخذ موافقت نهایی و مراحل اداری جهت تولید در بخش کشاورزی شایسته این شهرستان نیست که باید مسئولان دغدغه تولیدکنندگان در این زمینه کاهش یابد.

صفایی دلوئی گفت: با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی گناباد و بجستان باید شرکت‌ها و واحد‌های دانش بنیان در همه مناطق این شهرستان‌ها راه اندازی شود.

او گفت: گناباد در سال‌های گذشته جزء بدهکارترین شهرستان‌ها در اخذ مطالبات و بدهی‌های معوقه برق در خراسان رضوی بود، ولی با تعامل مسئولان این اداره به مشترکان، هم‌اکنون جزو ردیف‌های نخست قرار دارد و بخش زیادی از این بدهی‌ها وصول شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: فرودگاه گناباد با برنامه ریزی اصولی و بهره‌گیری درست از پتانسیل‌های موجود، می‌تواند در همه بخش‌ها شامل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، بهداشت و سلامت و گردشگری در منطقه تحول ایجاد کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.