سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راستیار:

بیش از یک میلیون تردد در ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های فارس ثبت شد

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و‌نقل جاده‌ای فارس گفت: در ۲۴ ساعت گذشته یک میلیون و ۲۴۰ هزار و ۸۶۴ تردد خودرو در سطح محور‌های مواصلاتی استان ثبت شده است.

راستا علیرضا راستیار از ثبت یک میلیون و ۲۴۰ هزار و ۸۶۴ تردد در محور‌های مواصلاتی استان در روز گذشته ششم فروردین‌ماه خبر داد و گفت: تردد خودرو‌های سواری در روز گذشته نسبت به سال گذشته در همین بازه زمانی ۵۴ درصد افزایش داشته است.

به گفته او، تردد ورودی‌های استان از سمت اصفهان در روز گذشته نسبت به پارسال ۱۶۴ درصد افزایش داشته، همچنین تردد ورودی‌های شهر شیراز نیز نسبت به پارسال افزایش ۲۳ درصدی را به همراه داشته است.

راستیار درصد سرعت غیرمجاز در سطح محور‌های مواصلاتی استان را ۶ درصد اعلام کرد و گفت: از کل تردد صورت گرفته در روز گذشته، ۸۷۰ هزار و ۳۵ تردد را خودرو‌های سنگین، یک میلیون و ۱۴۶ هزار و ۴۹۵ تردد را خودرو‌های سواری و وانت و ۷ هزار و ۳۳۴ تردد را اتوبوس‌ها شامل می‌شود.

 سرپرست اداره کل راهداری و حمل و‌نقل جاده‌ای استان فارس با بیان اینکه از کل تردد‌های انجام شده ۶ درصد متعلق به تردد خودرو‌های سنگین بوده است، عنوان کرد: متوسط سرعت خودرو‌ها ۷۹ کیلومتر بر ساعت بوده است.

راستیار گفت: بیشترین تردد وسایل نقلیه به ترتیب مربوط به جاده‌های شیراز_مرودشت_ مرودشت_شیراز، صفاشهر_آباده، سعادتشهر_ مرودشت، شهررضا_آباده- دشت ارژن_قائمیه، شیراز_ دشت ارژن، کازرون_بوشهر، کوار_ فیروزآباد، شیراز_ کوار و شیراز_سروستان بوده است.

او گفت: در محور شیراز- مرودشت ۶۵ هزار و ۶۰۸ تردد، مرودشت_ شیراز ۴۸ هزار و ۹۶۴ تردد، شیراز_ کوار ۲۳ هزار و ۱۷۸ تردد، شیراز_دشت ارژن ۲۵ هزار و ۶۸۷، سعاتشهر_صفاشهر_ ۲۶ هزار و ۶۵۷ تردد، شیراز_سروستان ۱۶ هزار و ۹۸ تردد، قائمیه_ نورآباد ۱۴ هزار و ۸۰۶ تردد، کازرون_بوشهر ۱۵ هزار و ۸۹۵ تردد و نورآباد_گچساران نیز ۱۰ هزار و ۷۸۴ تردد ثبت شده است.

 سرپرست اداره کل راهداری و حمل و‌نقل جاده‌ای استان فارس با اشاره به حجم بالای ترافیک در ورودی‌های شیراز بیان کرد: در حال حاضر تمام محور‌های مواصلاتی باز و تردد بدون مشکل در جریان است.

راستیار با درخواست از مردم برای همکاری بیشتر با عوامل راهداری و پلیس راه گفت: این همکاری سبب می‌شود که تعطیلات نوروزی با حادثه کمتری سپری شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.