سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری بازی‌های پایانی خانگی فجر در حافظیه

بازی‌های پایانی خانگی فجر در حافظیه برگزار می شود.

محمدرضا حسینی در مراسم معارفه سرمربی جدید تیم فجر شهید سپاسی شیراز، گفت: فجر شهید سپاسی فقط یک بازی خانگی را در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد برگزار می شود.

او گفت: در این فصل ورزشگاه حافظیه میزبان مسابقات تیم های فجر شهید سپاسی و شهدای قشقایی بود که فرصت استراحت و ترمیم زمین چمن فراهم نشد. 

 با رفع نواقص، ورزشگاه حافظیه شیراز آماده میزبانی دوباره از مسابقات فجر شهید سپاسی است.

علی رغم ادعاهای مسئولان هیئت فوتبال فارس و شیراز در خصوص وضعیت مناسب ورزشگاه حافظیه، همه تیم‌هایی که در این ورزشگاه مقابل فجر و قشقایی بازی کردند، به شدت نسبت به وضعیت بد و مناسب زمین چمن انتقاد داشتند.

انتقادهای فراوان نسبت به وضعیت نامناسب زمین چمن حافظیه، منجر به طرح و قبول درخواست مجتبی سر آسیابی برای برگزاری مسابقه خانگی فجر در مشهد شده است.

شیراز با وجود ورزشگاه‌های شهید دستغیب، حافظیه و پارس، زمین چمن مناسب و استانداردی برای برگزاری رقابت‌های فوتبال در سطوح ملی در اختیار ندارد و با وجود تاکیدات و ادعاهای مسئولان، زمین چمن ورزشگاه نوساز پارس و ورزشگاه قدیمی حافظیه با استانداردهای کشوری همخوانی ندارد.

علاوه بر زمین چمن، سایر زیرساخت‌های این ورزشگاه‌ها، اعم از سکوهای، امکانات بهداشتی، جایگاه خبرنگاران، زیرساخت‌های اینترنتی و ارتباطی برای فعالیت‌های اطلاع رسانی، نیز در سطح مناسبی نیست و بارها مورد انتقاد قرار داشته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.