سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۹۴ درصد مردم البرز واکسن کرونا دریافت کردند

استاندار البرز گفت: ۹۴ درصد مردم استان دوز اول و ۸۹ درصد دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

آقای عبداللهی گفت: با توجه به این که در فصول گرم سال قرار داریم، علاوه بر این که سیستم تهویه مدارس باید مورد استفاده قرار گیرد، می‌توان با باز گذاشتن در و پنجره‌ها از هوای آزاد نیز بهره برد.

استاندار البرز گفت: طرح ویژه ساخت ۱۰۰ مدرسه در استان در مشارکت دولت و خیرین نیز باید به جد اجرایی شود و به این منظور ضرورت دارد که فرمانداران هر چه سریع‌تر اماکن مورد نظر را شناسایی و اعلام کنند.

عبداللهی گفت: اکنون شهرستان ساوجبلاغ در وضعیت آبی و ۶ شهرستان دیگر در وضعیت زرد قرار دارند، ولی با توجه به اینکه سویه‌های جدیدی از کرونا در سایر کشور‌ها مشاهده شده، نمی‌توان پایداری این شرایط را تضمین کرد.

او‌می گوید: ۹۴ درصد مردم استان دوز اول واکسن، ۸۹ درصد دوز دوم و ۴۹ درصد نیز دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند که باید این روند با آگاهی بخشی و اقناع سازی مردم همانند اوایل شیوع کرونا تسریع شود.

استاندار البرز گفت: تعداد سفر‌های داخلی و خارجی در تعطیلات نوروزی بسیار قابل توجه بوده از این رو باید آمادگی لازم را برای مواجهه با موج‌های احتمالی شیوع کرونا داشته باشیم.

عبداللهی گفت: رسانه‌ها و به ویژه صدا و سیما باید مردم را از سویه‌های جدید و خطراتی که با عادی انگاری و عدم واکسیناسیون آن‌ها را تهدید می‌کند، با خبر کنند.

او گفت: ائمه جمعه و جماعات و فضا‌های تبلیغاتی شهر نیز تاثیر بسزایی در آگاهی بخشی به مردم دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.