سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح «توسعه کسب و کار روستایی» در اصفهان

مدیرکل دفتر روستایی و امور شورا‌های استانداری اصفهان گفت: طرح «نهضت توانمندسازی و توسعه کسب و کار روستایی» در استان با هدف توسعه اقتصاد پایدار اجرایی می‌شود.

مجید جوهری گفت: در این طرح آموزش، توانمندی سازی و ارائه تسهیلات و رفع موانع اشتغال روستاییان و پوشش تمامی گروه‌های سنی پیش بینی شده است.

او می‌گوید: روستاییان در  این برنامه قادر به دریافت آموزش در حوزه علاقه مندی خود بوده و یا با داشتن مدارک کارآفرینی از تسهیلات و حمایت‌های دولتی برای ایجاد فرصت شغلی بهره مند می‌شوند.

مدیرکل دفتر روستایی و امور شورا‌های استانداری اصفهان کاهش مهاجرت، ایجاد اقتصاد پویای روستایی و مهاجرت معکوس را مهمترین هدف از اجرای طرح نهضت توانمندسازی روستایی اعلام کرد.

او گفت: مطالعات و مقدمات طرح یاد شده انجام شده است و و فرآیند تصویب آن در این ماه انجام خواهد شد. این طرح از نیمه اردیبهشت امسال پس از انجام مراحل اداری برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ خواهد شد.

به گفته جوهری، برای تدوین این طرح افراد صاحب نظر در حوزه روستایی، سازمان‌های مردم نهاد، کارشناسان اشتغال و کارآفرینی و متخصصین دانشگاهی همکاری داشته اند و پشتوانه اجرایی و علمی دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.