سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران خبر داد

بازدید ۲۵ هزار نفر از اماکن تفریحی، تاریخی و گردشگری دهلران

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون ۲۵ هزار نفر از اماکن تفریحی، تاریخی و گردشگری این شهرستان بازدید کرده اند.

به گفته آقای لطیف صادقی، شهرستان دهلران دارای جاذبه‌های گردشگری، تفریحی و تاریخی فراوانی است که هرساله مورد توجه گردشگران و مسافران نوروزی قرار می‌گیرند.

او چشمه‌های آبگرم، غار خفاش، چشمه‌های قیر، تپه علی کش و قلعه شیاخ را از مهمترین جاذبه‌های شهرستان ذکر کرد و افزود: دهلران دارای اماکن متبرکه زیادی نیز می‌باشد که مورد استقبال مسافران نوروزی هستند.

فرماندار ویژه دهلران گفت: پنج واحد بوم گردی نیز در شهرستان در بخش‌های مرکزی، موسیان و زرین آباد فعال و در این ایام میزبان گردشگران و مسافران نوروزی هستند و خدمات لازم را ارئه می‌دهند.

صادقی از برپایی غرفه‌های صنایع دستی و ارائه سوغات محلی در اماکن تفریحی شهرستان خبر داد و گفت: معرفی صنایع دستی شهرستان و سوغات محلی از دیگر اقدامات در این ایام می‌باشد که موجب درآمد زایی نیز می‌شود.

او از مسافران و گردشگران نوروزی دعوت کرد تا به شهرستان سفر و از جاذبه‌های تفریحی، تاریخی، گردشگری و دفاع مقدس دهلران بازدید کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.