سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی و انهدام باند سارقان قاپ زن با 55 فقره سرقت در هرمزگان

با تلاش ضربتی و همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی استان یک باند 5 نفره قاپ زن حرفه‌ای با 55 فقره سرقت در استان شناسایی و دستگیر شدند.

 سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان عصر امروز گفت: در پی وقوع چند فقره قاپ زنی در سطح شهرستان   بندرعباس و متواری شدن سارق یا سارقان، شناسایی و دستگیر سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی گفت: با تیزهوشی و هوشیاری کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی و با تحقیقات بعمل آمده و پس از اقدامات پلیسی و تحقیقات شبانه‌روزی، سارقان موبایل قاپ شناسایی پس از اطمینان از وجود آنان در مخفیگاهشان در بندرعباس با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیاتی ضربتی دو نفر از سارقان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی استان با اشاره به شناسایی و دستگیری 3 مالخر اموال مسروقه، گفت: متهمان در بازجویی‌های فنی بعمل آمده و مواجه شدن با مدارک و مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و به ۵۵ فقره قاپ زنی از شهروندان اعتراف کردند که پس از بازسازی صحنه‌های سرقت با حضور تعدادی از شاکیان و مالباختگان، با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار جعفری گفت: در بازرسی دقیق صورت گرفته از منزل و مخفیگاه متهمان، تعداد ۱۸ دستگاه موبایل سرقتی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه پلیس تمام تلاش های خود را جهت ارتقاء امنیت و احساس امنیت عمومی بکار گرفته از عموم شهروندان و مردم فهیم و قدرشناس استان همچنین میهمانان و مسافران نوروزی خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه هنجار شکنی و موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام گردد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.