سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ۵ روز نخست ۱۴۰۱ صورت پذیرفت؛

بازدید ۷ هزار مسافر نوروزی از مجتمع بندری امام خمینی (ره)

به دنبال ورود نزدیک به ۲۷ هزار دستگاه خودرو در قالب کاروان خودرویی در ۵ روز نخست امسال به منظور بازدید از اسکله‌های مجتمع بندری، ۷ هزار نفر از اسکله‌های این بندر تجاری دیدن کردند.

عادل دریس می‌گوید: مجتمع بندری امام خمینی (ره) در کنار ارائه خدمات بندری و دریایی به کشتی‌های ورودی به این مجتمع با تمهید امکانات لازم و ارائه خدمات به مهمانان نوروزی در مبادی ورودی خود، زمینه را برای آشنایی گردشگران با جاذبه‌های بندری و دریایی این مجتمع و فرآیند خدمات تخلیه و بارگیری فراهم کرده است.

او با اشاره به لزوم برقراری ایمنی در سفر‌های نوروزی و حفاظت از جان مسافران نوروزی در سفر‌های دریایی افزود: به این منظور با اجرای طرح نوروزی از ۲۶ اسفندماه، ۲ تیم امداد و نجات دریایی در سواحل بندر امام خمینی (ره) و ماهشهر در ایام تعطیلات نوروزی مستقر شده و با در اختیار دادن جلیقه نجات، نظارت و کنترل سفر‌های دریایی از بروز حوادث ناگوار پیشگیری می‌کنند.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان یادآور شد: با تلاش مستمر نیرو‌های امور دریایی این اداره کل و همکاری ارگان ذیربط، بیش از ۱۶ هزار مسافر در شناور‌های ایمن موفق به انجام یک هزار و ۶۵۷ سفر ایمن دریایی در سواحل بندر امام خمینی (ره) و ماهشهر شده‌اند.

شایان ذکر است که روند ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی در مبادی مجتمع بندری امام خمینی (ره) به مهمانان نوروزی تا ۱۲ فروردین ماه امسال ادامه دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.