سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تازه ترین آمار کرونا در کرمان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: کرونا طی ۲۴ ساعت جان ۶ نفر در استان کرمان را گرفت و ۱۷ نفر را در بیمارستان بستری کرد.

سعید صحبتی آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹، تا ساعت ۱۵ شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

او می‌گوید: تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، ۶ نفر، شامل: ۵ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و یک نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سن فوتی‌های کرونا طی شبانه روز گذشته را ۷۷ ،۷۲ ،۶۵ ،۴۳ ،۲۴ و ۱ سال اعلام کرد و گفت: مجموع جان باختگان بیماری کووید ۱۹ از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به ۵ هزار و ۵۸۴ نفر رسیده است.

به گفته اودر ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ مورد، شامل: ۵ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۱ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۸ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و ۳ مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بستری شده اند.

صحبتی می‌گوید: هم اکنون ۸۷ نفر در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند که از این تعداد، ۶۳ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۴ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۱۲ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۳ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۵ نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بوده اند.

او در بخش دیگری از سخنان خود به میزان واکسن تزریق شده کرونا در استان کرمان پرداخت و گفت: میزان واکسن تزریق شده نوبت اول ۲ میلیون و ۳۱۶ هزار و ۷۲۲ دُز، میزان واکسن تزریق شده نوبت دوم ۲ میلیون و ۲۶ هزار و ۸۰۳ دُز و میزان واکسن تزریق شده نوبت سوم ۸۳۳ هزار و ۱۵۱ دُز بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.