سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام آخرین تصمیمات کرونایی در استان کرمان

معاون سیاسی استاندار کرمان گفت: تمام مدارس و دانشگاه‌ها از ۱۴ فروردین حضوری هستند و محدودیت ساعت کاری در ادارات و دستگاه‌ها نیز لغو شده است.

رحمان جلالی ششم فروردین با اشاره به آخرین وضعیت رنگ‌بندی استان کرمان به لحاظ شیوع بیماری کرونا گفت: در حال حاضر ۶ شهرستان در وضعیت قرمز، ۶ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۱۱ شهرستان در وضعیت زرد قرار گرفته‌اند.

او می‌گوید: همه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی در حوزه حمل و نقل، تجمع‌ها و فعالیت اصناف در بستر سامانه ایران من تعریف شده و اعمال مدیریت‌ها بر مبنای این سامانه خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: تمام مدارس و دانشگاه‌ها از ۱۴ فروردین ماه به صورت حضوری برگزار می‌شوند و آزمون‌های پایان ترم آن‌ها نیز حضوری خواهد بود.

به گفته او طبق مصوبه جدید اگر ادارات و یا دستگاهی به واسطه شرایط کرونایی، اعمال محدودیتی در ساعت کاری داشتند، تمام آن‌ها لغو و به شرایط قبل از کرونا بر می‌گردد.

جانشین استاندار کرمان در ستاد استانی مدیریت کرونا با توجه به حجم بالای سفر‌های نوروزی به شهروندان توصیه کرد: برای اینکه نوروز خاطره‌انگیزی را برای خانواده‌ها رقم بزنند، حتما ۳ مولفه مهم واکسیناسیون، ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را مدنظر داشته باشند.

او از فعالیت مراکز واکسیناسیون سیار در روستا‌ها خبر داد و گفت: مراکز واکسیناسیون در سطح استان کرمان در ایام نوروز نیز فعال هستند و مسافران می‌توانند برای تزریق واکسن خود به این مراکزمراجعه کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۰۱ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
تورو خدا مجازیش کنید دانشگاه را الان سیرجان قرمز
همه جا شهرها مخصوصا بندر که قرمز میان شهرمون دانشگاه باز نکنید بزارید از اول مهر