سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در‌های ادارات دولتی چابهار برای اسکان مسافران نوروزی باز باشد

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: چابهار با ورود بیش از انتظار مسافران نوروزی مواجه شده است که همه دستگاه‌های اجرایی برای خدمت به میهمانان پای کار بیایند.

رحمدل بامری با تاکید بر اینکه در‌های تمامی ادارات دولتی چابهار برای اسکان مسافران نوروزی باز باشد، گفت: چابهار با ورود بیش از انتظار مسافران نوروزی مواجه شده است که همه دستگاه‌های اجرایی برای خدمت به میهمانان پای کار بیایند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های انقلابی و گروه‌های امدادی و جهادی به خوبی با ستاد تسهیلات سفر همکاری کرده‌اند و امیدواریم این تعامل و هم‌افزایی تا پایان تعطیلات نوروز تداوم داشته باشد.

او گفت: خوشبختانه با نظارت جدی نیرو‌های هلال احمر در نوار ساحلی جنوب سیستان و بلوچستان، هیچ حادثه ناگواری در بحث غرق‌شدگی نداشتیم و انشاالله این جدیت در کار همچنان تا پایان سفر‌ها ادامه داشته باشد.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان  سازمان منطقه آزاد چابهار نیز در بحث استقبال و پذیرایی از مسافران، تلاش‌های خوبی داشته و با توجه به ورود چشمگیر گردشگران به منطقه چابهار، مکان‌هایی را برای اسکان مسافران مهیا کرده است که جای قدردانی دارد.

بامری گفت: خود را مدیریت کرده و فقط چابهار را نبینند چراکه در نوار ساحلی جنوب سیستان و بلوچستان، جاذبه‌های گردشگری زیادی در شهرستان‌های زرآباد، کُنارک و دشتیاری وجود دارد.

او گفت: ورود میهمانان نوروزی، فراتر از زیرساخت‌های منطقه است و در همین راستا تمامی امکانات دولتی را برای رفاه حال مسافران، فعال کردیم و به مدیران دستگاه‌های اجرایی هم تاکید کردیم باید در‌های همه ادارات بر روی مسافران باز باشد و حتی اتاق‌های برخی ادارات را هم برای اسکان مسافران، فرش کرده‌ایم و درواقع باید بگوییم که هرآنچه داشتیم را در اختیار مردم قرار داده‌ایم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.