سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سیستان و بلوچستان شهادت مامور انتظامی در ایرانشهر را تسلیت گفت

استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی شهادت ستوان‌سوم منصور بزی ساکت مامور نیروی انتظامی که در درگیری با اشرار در ایرانشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد را تبریک و تسلیت گفت.

 در پیام حسین مدرس خیابانی آمده است: امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی و سیستان و بلوچستان حاصل مجاهدت و تلاش شبانه‌روزی همه نیرو‌های نظامی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی است که جان خود را برای تامین نظم و امنیت و انضباط اجتماعی در طبق اخلاص نهاده‌اند و در این مسیر خون‌های بسیار برای آرامش مردم و اعتلای نظام مقدس اسلامی تقدیم کرده‌اند.

در پیام استاندار سیستان و بلوچستان آمده است: بی تردید باب شهادت در برابر نیرو‌های جان‌برکف مسلح و مدافعان امنیت و تمامیت ارضی کشور گشوده است و این نشان افتخار در هر مقطعی به نام این فرزندان غیور و مجاهد ملت ایران ثبت می‌شود.

در پیام استاندار سیستان و بلوچستان آمده است: اینحانب؛ شهادت مظلومانه ستوان‌سوم منصور بزی ساکت را که شب گذشته در شهرستان ایرانشهر و در حین انجام ماموریت توسط کوردلان و اشرار از خدا بی‌خبر به درجه رفیع شهادت نائل آمد را به محضر حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، مردم شهید پرور و خانواده معظم این شهید معزز تبریک و تسلیت عرض کرده و برای آن شهید والاقدر علو درجات الهی و برای مجروحان این حادثه آرزوی شفای عاجل از درگاه خدای سبحان دارم و از همه نیرو‌های مدافع نظم و امنیت استان می‌خواهم هرچه سریعتر مسببین این جنایت شناسایی و دستگیر تا به سزای اعمال ننگین خود برسند.

بر اثر درگیری مسلحانه  ماموران نیروی انظامی در ایرانشهر  ۲ نفر از مأموران انتظامی مجروح و ستوان‌سوم "منصور بزی ساکت"،بر اثر اصابت گلوله به ناحیه سر،  به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.