سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس فوتبال:

عملکرد تارتار در ۴ بازی آخر قابل ستایش است

یک کارشناس فوتبال گفت:صبر مدیرعامل و بازیکنان، مهم‌ترین عامل موفقیت ذوب‌آهن است.

حمید بابایی گفت: ذوب‌آهن بعد از افت چشمگیری که داشت و با توجه به این که تیم‌های پایین‌ جدول مثل ذوب‌آهن نتیجه نمی‌گرفتند، انتهای جدول دست و پا می‌زد که در خور شخصیت باشگاه ذوب‌آهن، کادر فنی و هواداران این تیم نبود.

به گفته او خوشبختانه در ۴ بازی توانستند به ۱۲ امتیاز شیرین و حساس دست پیدا کنند و مقداری حاشیه امنیت بیشتری ایجاد کنند، همچنین نیم‌نگاهی به نیمه بالای جدول داشته باشند، امیدوارم در سال جدید هم این روند ادامه‌دار باشد و ذوب‌آهن بتواند این استخوان‌بندی را برای سال آینده حفظ کند تا سال آینده تیمی در خور شخصیت نامش بسته شود.

این کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است:  اولین عاملی که تأثیر بسزایی در این موفقیت داشت، صبر و شکیبایی بازیکنان و بخصوص مدیر عامل بوده، مدیری که ورزشی است، می‌داند ورزش بالا و پایین دارد؛ ذوب‌آهن در دوران افت قرار داشت، این صبر باعث شد اعتماد به نفس، به کادر فنی و بازیکنان القا شود و بتوانند نتایج بهتری بگیرند.

او می گوید  هرکس به نوبه خودش در نتایج سهیم است، همانطور که زمانی که تیم نتیجه نمی‌گیرد، تمام انگشت‌ها به سمت تارتار می‌رود، در حال حاضر هم که تیم نتیجه گرفته بازهم باید به سمت تارتار برود، چون او در حال حاضر فرمانده تیم ذوب‌آهن است؛ به هرحال عملکرد او در این ۴ بازی بی‌تأثیر نبوده و قابل ستایش است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.