سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باند قاچاق خودروهای ۷۰۰ میلیاردی لو رفت

فرمانده انتظامی البرز از انهدام باند قاچاق خودروهای لوکس به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال تحت عنوان گذر موقت در این استان خبر داد.

سردار محمدیان گفت: در پی دریافت گزارش هایی مبنی تردد خودرو های لوکس با پلاک جعلی در سطح شهر، به منظور شناسايی و مقابله با قاچاق کلان و سازمان يافته، شناسايی و انهدام عناصر اصلي قاچاق خودروهای لوکس در دستورکار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او می‌گوید: با اقدامات پلیسی ماموران یک دستگاه خودروی لکسوس در استان البرز توقیف و در بررسی ها مشخص شد پلاک خودرو جعلی و شماره پلاک فاقد اصالت است که در بازجویی ها متهم اعتراف کرد خودرو توسط فردی به وی فروخته شده است.

فرمانده انتظامی البرز گفت: در ادامه ماموران با تلاش شبانه روزی و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری متهم در شهرکرج شدند و با هماهنگی مقام قضایی از منزل متهم بازرسی به عمل آمد که تعدادی آلات و ادوات مرتبط با جعل پلاک و کارت جعلی بازرسی کل کشور از وی کشف شد.

او می‌گوید: در بازجویی های انجام شده متهم اعتراف کرد با همدستی فرد دیگری در خارج از کشور اقدام به واردات خودرو تحت عنوان گذر موقت می‌کردند و پس از جعل پلاک، خودروها را داخل کشور به مشتریان خود می فروختند.

سردار محمدیان گفت: در مجموع ۹ دستگاه خودروی لوکس در مدل های بنز و لکسوس به ارزش تقریبی ۷۰۰ میلیارد ریال در شهرهای مختلف از جمله اصفهان و خوزستان، یکی پس از دیگری شناسایی و کشف شد که همگی به استان البرز منتقل و چهارنفر نیز در این باره با عناوین قاچاق و جعل دستگیر شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.