سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۰۰۰ خادم افتخاری در ایام نوروز به زائران مسجد مقدس جمکران خدمت‌رسانی می‌کنند

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران گفت: ۶ هزار خادم افتخاری و نذر موقت در ایام نوروز به صورت ۲۴ ساعته در سه شیفت به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

 ابراهیم صدوقی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای خدمت رسانی به زائران و مسافران نوروزی گفت: ۶ هزار خادم افتخاری، مشرفی و نذر موقت نیمه شعبان در ایام نوروز نیز فعال خواهند بود و به صورت ۲۴ ساعته در سه شیفت خدمت‌رسانی می‌کنند.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران گفت: چایخانه‌های مسجد با رعایت شیوه نامه های بهداشتی غذای نذری گرم را در وعده‌های مختلف توزیع می‌کنند.

به گفته او در پارکینگ‌های شماره یک و دو ممنوعیت اسکان چادری داریم و پارکینگ‌های شماره سه و چهار مسجد با همکاری شهرداری برای پذیرایی از زائرین آماده شده است، نیروی انتظامی و سازمان آتش‌نشانی نیز مسئولیت تامین امنیت و ایمنی زائرین را بر عهده دارند.

صدوقی گفت: با توجه به اینکه امکانات مسجد مقدس جمکران محدود است، اما اقبال مردم پس از کاهش محدودیت‌های سفر افزایش چشم‌گیری داشت و امسال میزبان زائرین زیادی از سرتاسر کشور هستیم.

او گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته شبستان امام حسن عسکری مسجد مقدس جمکران از ساعت ۲۰ تا ۸ صبح پذیرای خواهران زائر برای استراحت است و شبستان کربلا و مسجد امام علی (ع) نیز برای پذیرایی از برادران آماده شده است.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران گفت: ۴۰۰ نفر از خادمین ستاد با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر مسجد جمکران، به عنوان منادیان سلامت تذکرات بهداشتی خواهند داشت و توزیع ماسک هم بین زائرین انجام می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.