سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی موقت ۸ غرفه ارائه خدمات رسانی به مشترکان همراه در خوزستان

مخابرات منطقه خوزستان به منظور خدمات رسانی به مهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور اقدام به برپایی ۸ غرفه ارائه خدمات امور مشترکین همراه در سطح استان کرد.

این غرفه‌ها با توجه به افزایش چشمگیر ورود مسافران نوروزی و کاروان راهیان نور و در جهت خدمت رسانی به مشترکین یکی از اپراتور‌های شبکه تلفن همراه در ۸ نقطه از استان بر پا شد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان می‌گوید که در این غرفه‌ها خدماتی از قبیل ثبت نام سیم کارت اعتباری هدیه نوروزی، فعالسازی بسته‌های اینترنت، تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی با تخفیف ۳۰ درصدی و تخفیف ۳۰ درصد در تعرفه مکالمه و ۳۰ گیگا بایت اینترنت هدیه، تعویض سیم کارت مفقودی و سوخته، ثبت نام سیم کارت دانشجویی و دانش آموزی رایگان، تعویض رایگان سیم کارت قدیمی به سیم کارت‌های جدید نسل ۴ به همراه ۱۵ الی ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه و تغییر مالکیت سیم کارت اعتباری و دائمی ارائه می‌شود.

این غرفه‌ها نیز در ۸ نقطه از شهرستان‌های اندیمشک، شوشتر، شوش، اهواز، آبادان، خرمشهر، بستان و هویزه به مدت ۲ هفته به منظور رفاه حال مسافران نوروزی و کاروان راهیان نور دائر و به مشترکین همراه اول خدمات ارائه می‌دهند.

گفتنی است؛ بر اساس اعلام سازمان گردشگری و میراث فرهنگی و صنایع دستی ورود مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور به استان خوزستان افزایش ۲ برابری داشته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.