سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان سیــروان مطرح کرد؛

کاهش ۷۱ درصدی تصادفات درون شهری سال گذشته سیروان

فرمانده انتظامی شهرستان سیــروان از کاهش ۷۱ درصدی تصادفات رانندگی درون شهری در این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

به گفته سرهنگ هـــادی گنــدمی ، ارزیابی‌های صورت گرفته بیانگر اثربخشی برنامه‌ها و طرح‌های پیشگیرانه پلیس در حوزه مشارکت با دستگاه‌های اجرایی و پویایی رسانه‌های استانی ومحلی بوده است.

او با تاکید برتوقیف تعداد ۱۳۳ دستگاه انواع خودرو هنجار شکن و تعداد ۶۵ دستگاه انواع موتورسیکلت متخلف درسال گذشته گفت: این خودرو‌ها با هدف کاهش بارترافیکی وکاهش آمار تصادفات، توقیف و روانه پارکینگ شدند.

او می گوید: با بررسی و تجزیه وتحلیل داده‌های آماری، تصادفات درون شهری خودرو با موتورسیکلت ۶۷درصد و تصادفات خودرو با عابر پیاده نیز ۳۳ درصد کاهش داشته است.

به گفته سرهنگ گنــدمــی : خوشبختانه در همین بازه زمانی یاد شده در حوزه شهری تصادف فوتی نداشته ایم و تعداد مجروحان سوانح رانندگی درون شهری نیز ۳۳ درصد کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی شهرستان سیـروان افزایش ۷۳ درصدی کشفیات مواد مخدر و دستگیری ۳۶ معتاد متجاهر را اقدامات پلیس شهرستان در راستای برخورد با مواد مخدر در سال گذشته خواند.

سرهنگ هادی گندمی در ادامه با اشاره به آنالیز جرائم مالی و اقتصادی گفت: جرائم مالی و اقتصادی افزایش۳۸ درصد داشته که ۶۴ درصد از این جرایم با تلاش پلیس منجر به کشف شده اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.