سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزانه بیش از ۴ هزار نفر از تالاب بین‌المللى شادگان دیدن مى‌کنند

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: روزانه بیش از ۴ هزار نفر از جاذبه‌هاى تالاب بین‌المللى شادگان، سایت گردشگری و دیگر ظرفیت‌های شهرستان دیدن مى‌کنند.

جمال صالح زاده گفت: روزانه بیش از ۴ هزار نفر شامل گردشگران، کاروان‌های راهیان نور، میهمانان داخلی و خارجی بوده و در روز‌های آتی بر تعداد بازدیدکنندگان از این تالاب افزوده می‌شود.

به گفته او ستاد شهرستان یک ماه قبل از نوروز ۱۴۰۱ کار خود را اغاز نمود و اقداماتی از قبیل نخاله برداری، نظافت، رنگ آمیزی جداول و شست و شوی روستای صراخیه، ساخت دو اسکله در شهر دارخوین و روستای حدبه خنافره، آماده سازی اقامتگاه مرزوق، و هماهنگی با روستای ابوعرابید، ابوشلوگ و ام الحجار جهت میزبانی گردشگران، احیا جزیره تالاب با ساخت ۲۵ مضیف از نی با کمک اهالی روستا، رنگ آمیزی و راه اندازی نماز خانه صراخیه، نصب بنر و تابلو‌های بزرگ اسکله گردشگری را در برنامه خود داشت.

سرپرست فرمانداری شادگان می گوید: نمایشگاهی از صنایع دستی و سوغات شهرستان در محل ورودی اسکله برپا شده است تا معرف ظرفیت و محصولات شهرستان باشد و روزانه شرایط برای بهبود وضعیت رصد می‌شود و نواقص در حال مرتفع شدن هستند.

شرایط برای معرفی مهیا بوده و در سه روز اخیر روستای منصوره عاصی (اقامتگاه مرزوق) و روستای ابوعرابید بیشترین سهم را در بین نقاط شهرستان بعد از سایت گردشگری صراخیه در جذب گردشگر داشته اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.