سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل کمپین کمک به آزادسازی زندانیان در دانشگاه علوم پزشکی همدان

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از تشکیل کمپین کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در دانشگاه علوم پزشکی استان همدان خبر داد.

یدالله روحانی منش گفت: این حرکت امری بسیار ارزشمند برای ما و مردم شهر همدان تلقی می‌شود و کمک اندک دانشجویان این دانشگاه بسیار قابل تقدیر است چراکه دانشجویان خود در شرایطی هستند که برای تحصیل باید هزینه کنند و گاهی خود به کمک پدر و مادر نیاز دارند.

این کمپین به همت دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی در آستانه سال نو تشکیل شده است.

او گفت: تمام تلاش ما در ستاد دیه این است که در شب عید بتوانیم افرادی که به علت جرائم غیرعمد زندانی هستند به آغوش خانواده‌هایشان برگردانیم.

او در ادامه گفت: به همین منظور طی روز‌های گذشته یک مادر با کمک ۱۳۲ میلیون تومانی خود به ستاد دیه موجبات آزادسازی ۴ آقا را فراهم کرد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت‌: این مادر در ایام اعیاد شعبانیه و سال نو می‌خواست با آزادسازی چند نفر خوشحالی خانواده‌هایشان را فراهم کند.

روحانی‌منش گفت: افرادی که تمایل دارند در این امر خداپسندانه شرکت کنند می‌توانند کمک خود را برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد به حساب‌های سیبای بانک ملی ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ و شماره کارت۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲، جام ملت ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ و بانک انصار ۳۳۲۲/۴۳/۸۳۱۰۳۸۷/۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ واریز کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.