سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان یکی از استان‌های برتر گردشگری است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: همدان از استان‌های برتر گردشگری است بنابراین برای اشتغال‌زایی در این زمینه مستعد است.

حمیدرضا حاجی‌بابایی در بازدید از ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی گفت: همدان شرایط بسیار خوبی را برای بازدید مسافران از جاذبه‌های استان فراهم کرده است.

این استان با داشتن ۱۸۰۰ جاذبه گردشگری و مخصوصا وجود شهر باستانی هگمتانه که پرونده ثبت جهانی آن در سال ۱۴۰۱ به یونسکو ارسال خواهد شد و از پرجاذبه‌ترین آثار برای بازدید است، می‌تواند پذیرای بازدیدکنندگان باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: هوای همدان، بسیار معتدل و آفتابی است و تمام شرایط برای مسافرت مردم در چهارچوب قوانین و مقررات ستاد کرونا آماده است و ما به تمام مسافرین خیر مقدم می‌گوییم و صمیمانه از آنان برای حضور در همدان و بازدید از جاذبه‌ها دعوت می‌کنیم.

او در ادامه گفت: یکی از ویژگی‌های همدان تاریخی بودن، پرجاذبه بودن و وجود آثار فراوان در این استان است و از نظر گردشگری از استان‌های برتر کشور بوده و برای اشتغال‌آفرینی و سرمایه‌گذاری در این زمینه بسیار مستعد است.

حاجی‌بابایی گفت: در سال ۱۴۰۱ زیرساخت‌های قانونی و لازم برای رشد گردشگری و صنایع‌دستی به ویژه در استان همدان، در زمینه‌های مختلف آماده است.

او گفت: امسال کار‌های ویژه‌ای در این استان در حال انجام ست که می‌توان به منظر تاریخی-شهری «ازهگمتانه تا همدان»، موزه‌هایی که امسال افتتاح خواهند شد و هتل‌هایی که باید در سطح استان فعال شوند، اشاره کرد.

حاجی بابایی در ادامه گفت: قانون مجلس برای رونق گردشگری در سال ۱۴۰۱ بسیار تاثیرگذار است ومجلس شورای اسلامی قیمت سوخت را در گردشگری و صنایع‌دستی مطابق با کار‌های خدماتی مصوب کرده است و این کمک فراوانی به گردشگری در سراسر کشور خواهد کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.