سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۶ پرونده دامپزشکی به تعزیرات حکومتی مهاباد ارجاع شد

رئیس شبکه دامپزشکی مهاباد گفت: پارسال ۴۶ پرونده تخلف بهداشتی دامپزشکی در رابطه با فرآورده‌های خام دامی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

عباس آغاز گفت: پارسال بالغ بر ۲ هزار و ۳۷۹ نوبت بازدید و نظارت بهداشتی از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی صورت گرفته که طی آن ۴۶ پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

وی گفت: این سرکشی‌ها از مراکز مختلف تولید، توزیع، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی شامل کشتارگاه، انواع مراکز عرضه گوشت قرمز و سفید، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپر مارکت‌های عرضه کننده گوشت مرغی و تخم مرغ خوراکی، قصابی ها، رستوران‌ها و کبابی را شده است.

رئیس شبکه دامپزشکی مهاباد گفت: در این مدت ۳ پرونده قضایی هم به دادگاه ارجاع شد که نشان می‌دهد بازرسان دامپزشکی به منظور حفظ سلامت و امنیت غذایی مردم بر نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی، سردخانه‌ها، مراکز توزیع، فروشگاه‌های عرضه نظارت مستمر و دقیقی دارند.

آغاز همچنین از شهروندان نیز خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق تماس با شماره‌های ۴۲۴۴۲۲۲۸ و ۴۲۴۴۲۲۲۹ این شبکه اطلاع دهند تا در کمترین زمان موضوع بررسی شود و از خرید گوشت دام از قصابان دوره گرد و گوشت‌هایی که ممهور به مهر دامپزشکی نباشند، خودداری کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.