سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پخش نمایش رادیویی جن زده زیرِ لیل در ایام نوروز

نمایش رادیویی جن زده زیرِ لیل ایام نوروز از دوم تا دهم فروردین ماه ۱۴۰۱ ساعت ۲۳ در پیج اینستاگرام jenzadeh_zir_lil@ پخش می‌شود.

مسعود احمدی نویسنده و کارگردان نمایش رادیویی جن زده زیرِ لیل گفت: از ژانر ترسناک برای این نمایش رادیویی بهره برده‌ایم. زیرا ژانر ترسناک از ژانرهای پُرطرفدار در سینماست و عامه مردم با این ژانر ارتباط برقرار می کنند و گویا تجربه های ذهنی خود را در آن می بینند.

او گفت: ژانر ترسناک در عرصه نمایش بسیار مهجور مانده است و انگار که نویسندگان و کارگردانان ترس دارند تا پا در تجربه ای دیگر بگذارند، درست مانند ژانر وسترن در ادبیات.

این نمایشنامه نویسِ شیرازی گفت: گروه پرسیا در شیراز چند سالی است که برای اولین بار این ژانر را در سالن های نمایش به اجرا در آورده و این بار قرار است در عرصه نمایش رادیویی نمایشی ترسناک را ارائه بدهد.

احمدی گفت: شاید ما همه در جمع‌های دوستانه و خانوادگی با قصه‌های ترسناک که با پیشوند واقعی از طرف راوی گفته می شود آشنا باشیم و انگار نمایش رادیویی شنیدن همان قصه ه است با شیوه ای نمایشی‌تر.

 نویسنده و کارگردان نمایش رادیویی جن زده زیرِ لیل گفت: نمایش جن زده زیر لیل از همان قصه ها، باورها و خرافاتی که در جنوب ایران به آن باور دارند شکل گرفته است.

عوامل این نمایش رادیویی عبارت است از:

نویسنده و کارگردان: مسعود احمدی،طراحی صدا و تدوین: شیما پورسهم الدین، خوانشگران: شیما پورسهم الدین،مریم دهقانی، غزال رفیعی، مجید یزدان شناس، امین دولت خواه، هدی هادیان شیرازی، تیران علمدار فرد، نگین صغیر، سارا زارعی، محمد حسن کشاورزی، فائزه جباری، شیوا بافهم، مبینا خیری، آدرینا دهقانی و کیمیا مباشری.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.