سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش سوزی عمدی شوهر، زن ملایری به کام مرگ کشید

بنابر اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره آتش سوزی در منزلی واقع در ‏شهر ملایر یک زن جان خود را از دست داد.

سرهنگ ‏‎‎احمد ساکی  فرمانده انتظامی ملایر گفت: ‏ بنابر اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره آتش سوزی در منزلی واقع در ‏شهر ملایر بلافاصله در ‏کنار مامورین کلانتری، مامورین آتش نشانی و اورژانس تیمی از ‏کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی در محل ‏حادثه حاضر شدند.

سرهنگ ‏‎‎احمد ساکی گفت: ‏در بررسی اولیه مامورین مشخص شد که دو نفر از مکان آتش سوزی به علت سوختگی بنا ‏به دلائل نامعلومی روانه ‏بیمارستان شدند‎. ‎

به گفته او در بررسی دقیق صحنه از سوی ماموران پلیس آگاهی مشخص شد که این دو نفر که نسبت زن و شوهری ‏‏دارند و دارای اختلافات خانوادگی قبلی بودند که با انجام تحقیقات فنی و علمی از شوهر مشخص شد ‏که ‏نامبرده عمداً اقدام به آتش زدن منزل و همسرش کرده است.

ساکی گفت: بر اثر این حریق، همسرش دچار سوختگی شدید شد و ‏به ‏بیمارستان همدان و از آنجا به تهران انتقال یافت و متاسفانه به سبب شدت جراحات وارده با وجود تلاش‌های درمانی ‏صورت ‏گرفته در بیمارستان جان خود را از دست داد.

ساکی گفت: در همین ارتباط شوهر وی نیز به سبب سطحی بودن سوختگی از بیمارستان ترخیص و به ‏عنوان ‏قاتل از سوی ماموران دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.