سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی ۳۵۰ مدرسه برای اسکان مسافرین نوروزی

۳۵۰ مدرسه برای اسکان مسافرین نوروزی در خراسان جنوبی آماده سازی شده اند.

واقعی مدیرکل آ‌موزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: با افزایش واکسیناسیون عمومی، کاهش بیماری کرونا و صدور مجوز سفر‌های نوروزی، ستاد اسکان آموزش و پرورش خراسان جنوبی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت خود را پس از دو سال تعویق برای نوروز ۱۴۰۱ آغاز کرد.

او گفت: ۳۱۰ نفر از کارشناسان اداری، مدیران و کادر اجرایی مدارس با ستاد اسکان آموزش و پرورش در ۱۴ پایگاه همکاری می‌کنند.

واقعی با اشاره به پیش بینی ۳۵۰ مدرسه استان برای اسکان مسافران نوروزی گفت: کلاس‌ها در قالب گروه‌های ویژه، الف و ب در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه از ۲۶ اسفند تاکنون ۱۰ هزار و ۲۲۴ مسافر نوروزی در قالب ۲ هزار و ۳۴۲ خانوار در مدارس زیر نظر آموزش و پرورش خراسان جنوبی اسکان یافته اند، گفت: ۲۱۲ کلاس درس به منظور اسکان این افراد اختصاص یافته است.

او با بیان این که فعالیت ستاد اسکان نوروزی از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ آغاز شده و تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ ادامه دارد، گفت: به منظور کیفیت بخشی به خدمات ستاد اسکان و آسان‌تر کردن فرایند پیش ثبت نام اتاق ها، سامانه‌ eskan.medu.ir طراحی شده است که فرهنگیان می‌توانند به مراجعه به آن، به لیست اقامتگاه‌های آماده و موجود دسترسی داشته باشند و در صورت تمایل برای اسکان در آن ها پیش ثبت نام انجام دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.