سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۵ عملیات تعطیلات نوروزی

رییس سازمان آتش نشانی قزوین گفت: نیرو‌های این سازمان در سه روز ابتدایی سال جدید ۲۵ عملیات از جمله اطفای حریق و واژگونی خودرو را به انجام رساندند.

قدیر موسی خانی گفت: عملیات‌های شاخص امسال ما اطفای حریق ۲ دستگاه خودرو و یک مورد واژگونی با سه مصدوم بود که ماموران ما بلافاصله با اعلام تماس تلفنی، موفق به انجام این عملیات شدند.

 حوادث مربوط به آسانسور و نشت گاز خودرو نیز از دیگر موارد اعلام شده بود که منجر به عملیات از سوی ماموران سازمان آتش نشانی در ایام تعطیلات گردید.

با توجه به اینکه اکثر شهروندان ما در تعطیلات نوروزی به نوعی منزل خود را برای مسافرت و یا دید و بازدید ترک می‌کنند، لازم است که قبل از ترک منزل شیر‌های گاز و آب را با توجه به شدت فشار و احتمال نشتی، ببندند و دوشاخه لوازم برقی که مورد نیاز نیستند را نیز از پریز برق جدا کنند.

با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر ادامه بارش در روز‌های آینده، به شهروندان و مسافران توصیه می‌شود تا از توقف در حاشیه رودخانه، مسیل و دریاچه‌ها به طور جدی پرهیز کرده و عوامل این نیرو نیز در طول تعطیلات نوروزی در مبادی ورودی شهر و همچنین گردنه کوهین به علت حادثه خیز بودن آن، جهت ارایه خدمات و انجام عملیات‌ها مستقر خواهند بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.