سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرداری همدان آمادگی کامل برای میزبانی از گردشگران نوروزی را دارد

مدیر مرکز گردشگری شهرداری همدان از آمادگی کامل همدان برای میزبانی از گردشگران نوروزی خبر داد.

علی‌اصغر شیری گفت: تمام تدابیر اندیشیده شده تا مسافران با اطمینان به استان سفر کرده و سفری راحت، ایمن و آسوده را تجربه کنند.

پس از ابلاغ دستورالعمل اجرایی ستاد خدمات سفر از طریق وزارت میراث فرهنگی و تشکیل جلسه استانی با حضور استاندار همدان، کمیته‌های زیر مجموعه ستاد تشکیل شد.

او گفت: شهرداری ضمن فعال کردن ستاد استقبال از بهار و ستاد خدمات سفر اقداماتی در جهت آمادگی شهر برای پذیرایی از گردشگران نوروزی مهیا کرده است.

شیری گفت: امور عمرانی، فضای سبز، حمل و نقل عمومی، پاکسازی و شستشوی معابر، لکه‌گیری، گل‌کاری، رنگ آمیزی مبلمان و آماده سازی ورودی‌های شهر از جمله اقدامات صورت گرفته از سوی خدمات شهری بود و سعی شد در شان جایگاه مسافران باشد.

او گفت: ستاد خدمات سفر در مجموعه عین‌القضات همدانی تشکیل شده است و نمایندگان دستگاه‌های مختلف از جمله میراث فرهنگی، هلال احمر، آموزش و پرورش و شرکت‌های خدمات رسان به صورت چند شیفت از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ در این مکان حضور دارند.

مدیر مرکز گردشگری شهرداری همدان گفت: کمیته‌های حاضر در ستاد، فعالیت خود را از ۲۸ اسفندماه آغاز و تا ۱۲ فروردین در راستای اسکان و رفاه مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند، مسافران نوروزی نیز می‌توانند با مراجعه به این مکان فرهنگی از خدمات مجموعه بهره‌مند شوند.

شیری گفت: شهرداری همدان مانند قبل با اختصاص اتوبوس گردشگری، به افراد علاقمند خدمات ارائه می‌دهد و مسافران و همشهریان می‌توانند از خدمات رایگان اتوبوس‌رانی استفاده کرده و از اماکن تاریخی، تفریحی، توریستی و فرهنگی دیدن کنند.

او گفت: با توجه به تدبیر عالی استاندار همدان در جلسه ستاد خدمات سفر، همه فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی هماهنگی‌های لازم برای آماده سازی استان را در اولویت قرار داده‌اند.

شیری گفت: دستگاه‌های نظارتی در ایام تعطیلات بازدید‌های دوره‌ای خود را خواهند داشت.

او گفت: استقرار تیم‌های اورژانس، هلال احمر و شهرداری‌ها در ورودی شهر و حمل و نقل جاده‌ها در خدمات جاده‌ای و میان راهی باعث شده مسافران با اطمینان به استان همدان سفر کرده و سفری راحت، ایمن و آسوده را تجربه کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.