سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۳۰ درصدی سفر‌های نوروزی در فارس

حجم سفر‌ها در نوروز ۱۴۰۱ به صورت عمومی نسبت به سال ۹۸ بیش از ۳۰ درصد افزایش داشته است.

معاون هماهنگی خدمات سفر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گفت: در روز‌های اول و دوم فروردین حجم سفر‌ها در نوروز ۱۴۰۱ به صورت عمومی نسبت به سال ۹۸ بیش از ۳۰ درصد افزایش داشته است.

شالبافان معاون هماهنگی خدمات سفر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در سفر به شیراز و بازدید از اماکن گردشگری و خدماتی و اجرایی شیراز با اشاره به افزایش چشمگیر حجم سفر‌ها در استان‌های شمالی و جنوبی، گفت: این افرایش بویژه در روز‌های اول و دوم فروردین ماه در استان‌های اصفهان فارس و خوزستان چشمگیر بوده است.

او در بازدید از اماکن خدمات رسان و اجرایی سفر‌های نوروزی و اماکن گردشگر شیراز از جمله کمپ زیبا شهر و حافظیه آمادگی و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان فارس را برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی مناسب ارزیابی کرد و گفت: در استان فارس در ۴۸ ساعت گذشته ظرفیت رسمی اقامتگاه‌های مسافران پر شده است.

معاون هماهنگی خدمات سفر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گفت: با تمهید استاندار و ستاد اجرایی خدمات سفر استان، مقرر شد سایر ظرفیت‌های اقامتی استان از جمله اوقاف و امور خیریه و آموزش و پرورش و سایر دستگا‌هایی که توان اقامتی مسافران را دارند به تدریج و با تشخیص ستاد اجرایی استان به ظرفیت اسکان افزوده می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.