سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۶ تیم بهداشتی خاش آماده ارائه خدمات سلامت در ایام نوروز هستند

مدیر شبکه بهداشت و درمان خاش و تفتان سیستان و بلوچستان گفت:طرح سلامت نوروزی از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین امسال آغاز شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خاش و تفتان سیستان و بلوچستان گفت: در این مدت ۲ تیم نظارتی و ۳۴تیم عملیاتی متشکل از بازرسان و کارشناسان سلامت محیط و کار آماده خدمات دهی به مسافران نوروزی در حوزه سلامت هستند.

کرد گفت: از ۲۵ اسفند سال قبل تا کنون از ۲۷۳ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی بازدید و هشت پرونده متخلف بهداشتی به مقامات قضایی ارجاع و در همین راستا مقدار ۱۴۷ کیلوگرم مواد غذایی فاقد مشخصات بهداشتی و غیرقابل مصرف انسان جمع آوری و معدوم شده است.

او گفت: در تعطیلات نوروز علاوه‌بر فعالیت ۲ مرکز واکسیناسیون کرونا و مراکز غربالگری ۱۶ ساعته که در ایام تعطیلات عید نوروز فعال‌اند ۱۱ مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و تسهیلات زایمانی نیز در شهرستان‌های خاش و تفتان آماده ارائه خدمات سلامت به همشهریان و مسافران نوروزی هستند.

مدیر بهداشت خاش و تفتان گفت: مراکز تجمیعی واکسیناسیون شهید بهشتی واقع در تقاطع جمهوری و فردوسی شهرستان خاش و نوک آباد در ۲ شیفت صبح (۱۲_۸) و عصر (۲۰_۱۶) حتی در ایام تعطیلات نوروز آماده ارائه خدمات واکسیناسیون به مراجعان هستند.
کرد گفت: با توجه به اینکه در تعطیلات نوروز هستیم، توصیه ما به مردم این است ضمن تکمیل واکسیناسیون کرونا، تمامی پروتکل‌های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک و تهویه مناسب هوا را رعایت کرده و از مسافرت‌های غیرضروری، پرهیز کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.