سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور ارتش از نمایشگاه هوایی دزفول

امیر سرتیپ دوم سیفی در بازدید از نمایشگاه هوایی راهیان نور پایگاه هوایی وحدتی دزفول اظهار کرد: زیبایی، مصلحت، عزت، حکمت و اخلاق مداری در نمایشگاه هوایی دزفول قابل مشاهده است.

امیر سرتیپ دوم حسن سیفی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور ارتش در بازدید از نمایشگاه هوایی راهیان نور با بیان اینکه فرماندهان و مسئولین مقتدر و توانای پایگاه هوایی وحدتی لیاقت، قابلیت و اقتدار را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته اند گفت: در نیرو‌های مسلح، نیروی انسانی، ابزار و امکانات سه مولفه مهم در فعالیت جمعی محسوب می‌شود و در این نمایشگاه فعالیت گروهی در راستای بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص جهاد تبیین به زیبای قابل مشاهده است.

امیر سرتیپ دوم سیفی با بیان اینکه زائرین راهیان نور در بدو ورود به وضوح می‌توانند علم، فن و هنر را در بکارگیری نیروی انسانی، ابزار و امکانات در نمایشگاه هوایی مشاهده کنند اظهار کرد: پایگاه هوایی وحدتی دزفول توانسته است با هماهنگی و ایجاد راهکار مناسب از نیروی انسانی، امکانات و ابزار به زیبایی بهره گیری نماید و محیطی در خور شان ارتش در این نمایشگاه به وجود بیاورد.

وی ضمن خدا قوت و تقدیر از دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه خاطر نشان کرد: مسئولان پایگاه هوایی وحدتی با راه اندازی این نمایشگاه سطح بالا، توانستند قابلیت و توانایی نیروی الهی هوایی را به نمایش بگذارند و این رویداد یک امتیاز مثبت برای این پایگاه ایجاد کرده است.

امیر سرتیپ دوم سیفی تصریح کرد: نیروی هوایی ارتش با بهره گیری هوشمندانه از انسان‌های بایسته در کار‌های شایسته، از خود گذشتگی، ایثار، ابهت، شکوه و جلال جمهوری اسلامی ایران را در این نمایشگاه به منصه ظهور رسانده و زائرین راهیان نور با حضور در مزار مطهر شهدای گمنام و نمایشگاه هوایی به خوبی این را دریافت کرده اند.

وی در پایان گفت: زیبایی، مصلحت، عزت، حکمت و اخلاق مداری در فرماندهان و مسئولین پایگاه هوایی وحدتی دزفول و در نمایشگاه هوایی قابل مشاهده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.