سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

776 نفر در هرمزگان مبتلا به کرونا هستند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: لکنون ۷۷۶ نفر در استان مبتلا به کرونا هستند و از این شمار ۶۲ نفر در بیمارستان بستری هستند.

 فاطمه نوروزیان گفت: از مجموع بستری‌ها ۱۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که وضعیت ۹ نفر از آن‌ها بسیار وخیم گزارش شده است.

وی باتاکید براهمیت تکمیل واکسیناسیون کرونا به منظور پیشگیری از ابتلا به این ویروس مرگبار، گفت: هرمزگان از جمله استان‌های پیشرو در این زمینه است و تاکنون ۳ میلیون و ۳۸۸ هزار و ۹۱۵ دز در استان تزریق شده است.

نوروزیان گفت: مسافران نوروزی نیز جهت انجام واکسیناسیون می‌توانند به پایگاه سیار واکسیناسیون واقع در بندر شهید حقانی بندرعباس مراجعه کنند و این پایگاه برای عموم مسافران نوروزی که دوز اول، دوم یا سوم کرونا را تزریق نکرده باشند، خدمات ارائه می‌دهد.

 ۲ هزار و ۵۹۶ بر اثر کرونا جان باختند.

وی با اشاره به روند کاهشی کرونا در هرمزگان، گفت: برای تداوم این روند کاهشی، مردم باید شیوه نامه های بهداشتی را با دقت هر چه تمامتر رعایت کنند و افراد در دید و بازدید‌ها در حد امکان رعایت حال سالمندان و افراد بیمار را داشته باشند و از شکستن فاصله فیزیکی مناسب، روبوسی و دست دادن و از نشستن در یک محیط با تهویه نامناسب پرهیز کنند.

برچسب ها: نوروزیان ، کرونا ، هرمزگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.