سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌اندازی کیوسک‌های اطلاع‌رسانی گردشگری در زنجان

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان زنجان از راه‌اندازی وفعال شدن کیوسک‌های اطلاع‌رسانی در این استان به‌منظور راهنمایی مسافران نوروزی و گردشگران خبر داد.

 ارجمند با اشاره به وجود یک اثر ثبت جهانی و ۹۰۴ اثر ثبت ملی و هزاران اثر شناخته‌شده در استان زنجان گفت: کیوسک‌های اطلاع‌رسانی گردشگری در فاز نخست در قالب توزیع بروشور، نقشه و سی دی با هدف اطلاع‌رسانی و معرفی جاذبه‌های گردشگری زنجان و به منظور ایجاد تسهیل در امر اطلاع‌رسانی به گردشگران ورودی به استان در مبادی ورودی استان و محل‌های پرتردد شهری احداث شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: این پایگاه‌ها در مبادی ورودی و خروجی شهر‌ها برای پاسخگویی به مسافران نوروزی برای معرفی مراکز اقامتی و گردشگری برپاشده است؛ و بنای ما توسعه زیرساخت‌های گردشگری در شهر است.

ارجمند می گوید: جاذبه‌های گردشگری را در نقشه راهنمای گردشگری مشخص کردیم و سعی کردیم تا از نماد‌های رنگی استفاده کنیم که برای گردشگر خسته کننده نباشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی گفت: اگر یک شهر بخواهد از رونق خوبی برخوردار شده و مردم بتوانند زندگی با کیفیتی داشته باشند، اولین مسئله اثرگذار، رونق در زندگی و کسب‌وکار مناسب است.

او می گوید: گشت‌های مشترکی از سوی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، بهداشت، تعزیرات و صنعت، معدن و تجارت برای نظارت بر واحد‌های پذیرایی گردشگری و اقامتی در ایام نوروز تشکیل‌شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.