سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جولان کرونا در اردوی تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی

تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی چند بازیکن خود را به علت ابتلا به ویروس کرونا در بازی روز پنج شنبه در اختیار ندارند.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی در حالی روز پنج شنبه ۴ فروردین ماه به مصاف یکدیگر می‌روند که هر ۲ تیم غایبان زیادی را به علت ابتلا به ویروس کرونا دارند.

 مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و سامان قدوس به دلیل ابتلا به ویروس کرونا غایبان تیم ملی ایران در بازی با تیم ملی کره جنوبی هستند.

در آن طرف، تیم ملی کره جنوبی هم وضعیت مشابهی دارد و بعد از ابتلای جئونگ وو یئونگ، کیم جین کئو و نا سانگ هو به ویروس کرونا و خروج نامشان از فهرست بازی با ایران، امروز چهارمین تست مثبت کرونا در میان بازیکنان کره جنوبی اعلام شد.


بیشتر بخوانید


پایک سئونگ هو، بازیکن تیم چونبوک هیوندای به ویروس کرونا مبتلا شده و با حذف نام او از لیست تیم ملی کره جنوبی، وون دو جائه به‌عنوان بازیکن جانشین به فهرست این تیم اضافه شده است.

تیم‌های ملی فوتبال  ایران و کره جنوبی روز پنج‌شنبه ۴ فروردین  ساعت ۱۵:۳۰ در  ورزشگاه جام جهانی سئول به مصاف یکدیگر خواهند رفت. شاگردان اسکوچیچ با ۲۲ امتیاز در صدر جدول گروه A  مسابقات انتخابی جام جهانی هستند و تیم ملی کره جنوبی هم با ۲۰ امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارد.  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.