سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقه آشنایی با جاذبه‌های گردشگری کردستان برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: همزمان با فرارسیدن ایام نوروز مسابقه‌ای با عنوان آشنایی با جاذبه‌های گردشگری کردستان از طریق صدا و سیمای مرکز استان برگزار می‌شود.

یعقوب گویلیان اظهار داشت: این سری از مسابقات در دو بخش رادیویی و تلویزیونی برگزار می‌شود که از اول فروردین‌ماه سال‌جاری آغاز و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان می گوید: در این مسابقات سوالاتی در ارتباط با جاذبه‌های گردشگری استان، در ویژه برنامه تلویزیونی سالی تازه هاته‌وه و برنامه رادیویی گوله‌باخ مطرح و هر روز به دو نفر از کسانی که به سوالات پاسخ صحیح بدهند جوایز نفیسی از سوی این اداره‌کل اهداء می‌شود.

به گفته گویلیان، این مسابقه پیامکی با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و صدا و سیمای مرکز کردستان، با هدف شناخت و معرفی اماکن و جاذبه‌های گردشگری و آداب و رسوم کمتر شناخته شده استان برگزار می‌شود.

او گفت: استان کردستان دارای جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری فراوانی است که باید از راه‌های مختلف و با اطلاع‌رسانی دقیق، بیش از پیش به مردم معرفی و شناسانده شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.