سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیراندازی خونین در جشن بهار در دالاس آمریکا

جشن بهار در آمریکا با تیراندازی خونین و جان باختن ۱۰ تن آغاز شد.

پلیس «دالاس» اعلام کرد در تیراندازی در یک میهمانی به مناسبت فرا رسیدن فصل بهار در این شهر ده نفر کشته و شماری هم زخمی شدند.

به گزارش «آسوشیتدپرس»، پس از تیراندازی مرگبار در یک میهمانی در شهر دالاس آمریکا‏، شماری از مهمانان سعی کردند از محل تیراندازی فرار کنند. در این تیراندازی که اواخر روز دوشنبه در منطقه «اسپیس دالاس» به وقوع پیوست‏، ده نفر کشته و شماری هم زخمی شدند. یکی از زخمی‌ها در وضعیت وخیم قرار دارد.

پلیس می‌گوید ۹ نفر از قربانیان تیراندازی به بیمارستان منتقل شدند و در وضع سلامتی پایداری قرار دارند. بسیاری از افراد شرکت کننده در این میهمانی هنگام فرار از محل تیراندازی زخمی شده اند. تاکنون هیچ فردی در این خصوص بازداشت نشده است.

«جو مورگان» مرد ۵۵ ساله به روزنامه «دالاس مورنینگ نیوز» گفت او در حال کنترل جمعیتی از نوجوانانی بود که در این میهمانی حضور داشتند.

مورگان با اشاره به این که صدای تیراندازی‌هایی خارج از خیابان محل برگزاری مهمانی شنیده است افزود: پس از تیراندزی‏، شمار زیادی از کودکان به دیگران کمک می‌کردند. افرادی هم از ناحیه سینه، بازو و پا‌ها زخمی شده و بر روی زمین قرار داشتند.

این تیراندازی یکی از ده‌ها مورد تیراندازی است که در روز‌های اخیر در تگزاس قربانیانی برجای گذاشته است. در تیراندازی در شهر «آستین» که میزبان جشنواره سالانه جنوب شرقی است‏، ۴ نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند. همچنین در یک میهمانی تولد در شهر «هیوستون» نیز چهار نوجوان هدف تیراندازی قرار گرفته و یکی از آن‌ها کشته شد. در «آرکانزاس» نیز پس از تیراندازی در یک نمایشگاه خودرو در روز شنبه یک نفر کشته شده و ۲۷ تن دیگر زخمی شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.